Entistä enemmän vaihtoehtoja alueelliseen mainontaan

TV-mainonta luo mainostajille oivan tasapäiset mahdollisuudet asiakkaidensa tavoittamiseen erilaisista lähtökohdista huolimatta. Samoilla mainoskatkoilla pääsevät esille rinta rinnan niin suuret, valtakunnalliset brändimainostajat kuin pienemmät, alueelliset toimijatkin. Budjeteissa, toimintatavoissa ja suunnittelusykleissä näillä eri ääripäiden mainostajilla voi olla eroa huomattavan paljonkin, mutta tavoitteena kummallakin on yleensä puhutella omia asiakkaitaan mahdollisimman tehokkaasti ja erottuvasti.  Alueellisen mainostajan perspektiivistä tämä valtakunnallisten puheenaiheohjelmien yhdistäminen läheiseksi ja paikalliseksi koettuun mainontaan on kiehtova yhdistelmä.

MTV3: Alueellsen tv-mainonnan kohdentaminen tarkentuu

Maikkarin aluemainontaan tulee vuoden 2012 alusta lähtien lisää kohdistusvaihtoehtoja uusien näkyvyys- ja myyntialueiden muodossa. Nykyisten 11 näkyvyysalueen sijasta MTV3:n  aluekartta tulee tarjoamaan 17 eri näkyvyysaluetta. Määrän lisääntymisen myötä entistä useammalla paikallistoimijalla on mahdollisuus hyödyntää tv-mainontaa juuri omalla markkina-alueellaan.

Jatkossa tullaan siis näkemään yhä suurempi määrä alueellista tv-mainontaa. Määrän lisääntyminen ei saa kuitenkaan vaikuttaa mainonnan laatuun, joka on tällä hetkellä hyvällä tasolla. Tämä on helppo todeta esimerkiksi katsomalla viime vuoden parhaiksi aluemainoksiksi valittuja tuotoksia.

Muutokset tarkoittavat luonnollisesti entistä laajempaa asiakaskontaktipintaa ja -määrää meille aluekonttoreista operoiville maikkarilaisille.  Nykytiimeissä kaivataankin lisäresursseja uusille näkyvyysalueille – kiinnostaako sinua liittyä joukkoon?

, ,

  1. #1 by kulkuri on 31 toukokuun, 2011 - 2:59 pm

    Jokaiselle oma,mutta hyvä on siella missä on töita,etullinen ruoka ja asuminen ja ei työllistumis etseita.Jos kurkut ei kelpaa ihmisille on mahtollista valmista poltoaineta tai antaa ruokaksi eläimille.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggaajaa tykkää tästä: