Mainos 2.0

Miltä näyttäisi sellainen mainos, jossa olisi otettu Web 2.0 ideologia mukaan. Huomioiden siis käyttäjien osallistaminen, käyttäjien luoma sisältö. Tai miten käyttäjät pääsee vaikuttamaan mainokseen tai kokea mainoksen aivan uudella tavalla. Tässä on ainakin muutama esimerkki miten TV-mainos kääntyy 2.0 maailmaan ja taatusti jää mieleen.

Tässä puhtaita digitoteutuksia.

Tässä yksi printti esimerkki, miten mainos saadaan elämään pelin avulla.

Mainokset
  1. #1 by Heini on elokuu 20, 2012 - 5:56 pm

    Todella mielenkiintoinen blogi sinulla. Itse olen kiinnostunut markkinointitutkimuksesta ja täältä löytyy kyllä paljon pohdittavaa! 🙂 kiitos.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: