Sosiaalinen media lisää kiinnostavuutta ohjelmayhteistyökumppania kohtaan

Uunituoreessa Julkkis-BB:n  tv-ohjelmayhteistyötutkimuksessamme käy ilmi, että sosiaalinen media vaikuttaa positiivisesti kuluttajien katselukokemuksen lisäksi myös ohjelman mainostajakumppaneiden huomioarvoihin ja muihin tutkimuksessa esitettyihin väittämiin.

SoMe-elementit ovat entistä tärkeämmässä roolissa MTV:n sisältöjen kaupallistamisessa, sillä SoMe-käyttäjien keskuudessa myös  ohjelmayhteistyön huomioarvo ja siitä pitäminen korostuvat selkeästi. Samoin sosiaalisen median kuluttaminen lisäsi tutkimuksen mukaan BB-katsojien kiinnostusta yhteistyökumppania/-tuotetta kohtaan 15%, mikä kiinnostanee ohjelmassa mukana olleita yhteistyökumppaneita eniten.

Kuva

Lisätiedot sosiaalisen median kaupallisesta roolista Julkkis – Big Brotherissa ja muissa MTV:n viihdesisällöissä allekirjoittaneelta:

Tony Stepanow

Vastaava kaupallinen tuottaja

MTV

Mainokset

, ,

  1. Kakkonen on ykkönen? 2nd Screenin ja sosiaalisen tv:n vuosi 2013 | Spotti blogi
  2. 3 syytä hypätä mukaan tv:n some-pöhinään | Spotti blogi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: