Ilmiöt kasvavat markkinoimalla

Kirjoittaja: Stinde Mäkinen

Koko kansan ilmiöt tarjoavat mainostajalle loistavia mahdollisuuksia kertoa viestinsä elämyksellisesti monessa eri kanavassa.

Mutta kuten mainostaja rakentaa brändiään pitkäkestoisesti, eivät MTV:n ilmiötkään vain ”synny”.

Ne markkinoidaan isoiksi.

Markkinoinnilla kerromme koko Suomelle tulevan ohjelmailmiön potentiaalista: Me uskomme tähän juttuun!

Suomalaisella katsojalla, klikkaajalla ja kuuntelijalla on loppupeleissä valta päättää, syntyykö ilmiö vai ei.

Jaamme mainostaja-asiakkaidemme kanssa siis ihan samat pohdinnat, innostukset ja jännitykset.

Syntyykö tästä ilmiö? Miten suomalaiset ottavat tämän vastaan? Miten luomme tunnettuutta uudelle ohjelmalle? Miten pidämme suomalaiset mukana seuraavillakin tuotantokausina? Miten erottaudumme muista?

Rakennamme ilmiöistämme isoja ja teemme sisältötarjoamastamme vahvaa ja suorittavaa, jotta ne tarjoaisivat elämyksellisen mediaympäristön mainostajien omille tarpeille.

Jotta mainostaja voi kasvattaa vahvasta brändistään, tuotteestaan tai palvelustaan ilmiön.

Stinde Mäkinen

 

 

 

 

Stinde Mäkinen

Kirjoittaja on MTV:n kaupallinen johtaja.

PS. Lisää näkökulmia ilmiöihin ja niiden rakentamiseen löytyy täältä!

 

Mainokset

, ,

  1. Olli Hermanin pakarat ja muita puheenaiheita | Spotti blogi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: